Informatie over Eiwitshakes

Wat is een Eiwitshake?

In dit artikel gaan wij u uitleggen wat nou exact een Eiwitshake inhoud. Wellicht weet u dat het iets met sporten en of fitness te maken heeft. Laat u daarom introduceren met de Eiwitshake en wie weet drink jij morgen ook je eerste shake. Proost op uw gezondheid.

Waaruit bestaat een Eiwitshake?

Elke Eiwitshake ontstaat uit de volgende belangrijke componenten namelijk als bijproduct tijdens de productie van kaas en melk. Whey eiwit bestaat voor 50% uit melksuikers ook wel lactose genoemd en voor de rest uit koemelk Ondanks het zuiveren blijven er zeker vitaminen en mineralen in de Whey eiwitten achter. Whey poeder ontstaat hierin tegen als je al het water ui de koelmelk weghaalt. Je hebt tegenwoordig verschillende soorten Whey vormen namelijk:

Een concentraat van Whey, erg goedkoop.

Een Isolaat van Whey, deze bevat ruim 90 procent eiwit

Een Hydrolisaat van Whey dit is de meest diverse vorm voor een goede opname en weinig lactose.

Wil je voor kwaliteit gaan dan is het Whey Hydrolisaat absoluut de beste keuze.

Hoe werkt een Eiwitshake in je lichaam?

Omdat een Shake bestaande uit eiwitten sneller in je lichaam wordt opgenomen dan ander voedsel bereikt het natuurlijk eerder o.a. De spieren. Deze eiwitshake helpt dus mee aan het snelle herstel omdat je spieren tijdens het trainen feitelijk beschadigd raken. Na het trainen moet je deze dus eerst weer laten herstellen en hier helpt de Eiwitshake enorm aan mee. Omdat een eiwitshake gedurende de dag zijn energie afgeeft is het erg goede voeding voor en na het trainen.

Wil je meer over eiwitshakes weten of heb je echt zin om ook te gaan sporten? Neem dan snel een kijkje op EiwitshakeStore.nl de website met honderden sportvoeding producten voor jong en oud.

 

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>