Het koolhydraatarm dieet

Het zelfslankplan van koolhydraatarmdieet.nl is een koolhydraatarm dieet wat mijns inziens zeer goed onderbouwd is. Op hun website lees je niet alleen de voordelen van een koolhydraatarm dieet, maar ook de nadelen. Zij hebben echter een methode ontwikkeld die zeer gezond is, waar je uiteraard blijvend mee afvalt, waar je je fitter door voelt, geen darmklachten meer hebt (als je die had) en minder medicijnen nodig hebt, dat was tenminste zo in mijn geval. Mijn diabetes is namelijk een stuk stabieler geworden door het volgen van dit dieet.

Wat leer je allemaal bij het koolhydraatarm dieet?

Je leert alles over gezonde voeding, hoe je blijvend en veilig moet afvallen, welke koolhydraten goed en slecht zijn, het gevaar van suiker en nog veel meer. Wat is het zelfslankprogramma precies? Het is een 100% veilig, koolhydraatarm dieet dat gemakkelijk in uw leven valt in te passen. Daarnaast biedt het je een pakket verschillende gratis extra’s zoals

  • Het afvallen kennis boek
  • mentale weerbaarheid
  • praktische inpassingin je dagelijks leven.
  • Tips om snacken te voorkomen
  • Gratis bonussen en receptenboeken
  • Gratis coaching bij aanschaf

Verder bied het dieetplan ook vele andere voordelen: Een handig overzicht waarin je snel kunt zien of bepaalde voeding jouw vetverbranding op gang brengt of juist op een lager pitje zet. Het maakt ook duidelijk welke koolhydraten je wel kunt eten en welke je beter weg kunt laten. Vrijheid tot het samenstellen van je eigen weekmenu, maar ook voorbeeld weekschema’s die je eenvoudig zelf kunt aanhouden, voor ieder wat wilt dus! Voor meer gezonde recepten voorbeelden ga naar gezonde-recepten.nl.

Waarom een koolhydraatarm dieet volgen?

Het koolhydraatarme dieet is meer een levensstijl dan een dieet. Een dieet volg je maar voor een bepaalde tijd, maar een koolhydraatarm dieet kun je voor langere tijd volgen en zelf voor altijd mocht je dit willen. Het vermijd namelijk niet geheel alle koolhydraten, maar alleen de slechte koolhydraten. Er zijn verschillende soorten koolhydraten, binnen het koolhydraatarm dieet worden de snelle koolhydraten die je vindt in snoep, pizza, witte rijst, pasta, brood, junkfood en frisdrank vermeden. Maar niet alle snelle koolhydraten, want fruit mag je wel eten omdat dit ook vele andere gezonde voedingsstoffen bevat. Complexe koolhydraten kun je met mate eten, dit zijn onder andere: havermout, quinoa, volkoren producten en zilvervlies rijst.

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>