Afvallen met eiwitshakes

Eiwitshakes het is een bekend gegeven in de sportschool, veel mensen gebruiken daar al eiwitshakes om na de training te drinken, het helpt de spieren te behouden. Maar het is niet alleen geschikt voor (duur) sporters, het heeft daarnaast ook nog andere voordelen. Je kunt met eiwitshakes heel erg gemakkelijk heel erg snel afvallen, wanneer je ze op de juiste manier gebruikt.

Met de steeds beter wordende shakes wordt het ook steeds gemakkelijker om af te vallen, waar je jaren geleden nog maar een aantal smaken had, die ook nog eens heel erg artificieel smaakten, heb je tegenwoordig zoveel smaken dat je het bijna niet kunt noemen of er is wel een shake van. Maar ook het chemische bijsmaakje zal je bij de meeste producten niet meer tegenkomen, waardoor de shakes ook een veel gezonder en smakelijker product geworden zijn. Wanneer je dus in je herinneringen je moeder of oma wel eens met haar neus dicht een glas naar binnen zag werken? Dat is voorgoed verleden tijd, je kunt tegenwoordig een smaak vinden die bij jou past en die ook nog eens daadwerkelijk smaakt naar wat ze beloven, en ook nog eens zelf bedenken waar je het mee mixt; water, melk, magere yoghurt…

Eiwitten verhogen je vetverbranding, je lichaam moet harder werken om de eiwitten als energie te kunnen gebruiken waardoor je meer calorieën verbrandt. De eiwitten geven daarnaast een verhoogd verzadigd gevoel, je hebt geen trek dus ook geen behoefte om te eten. Al kan het voorkomen dat je wanneer je begint met het drinken van eiwitshakes als maaltijdvervangers in het begin nog een hongergevoel zult hebben. Daarnaast helpen de eiwitten ook nog eens je spiermassa behouden, wat goed helpt in het verdere proces van afvallen want door te bewegen verbrand je nog meer calorieën en val je nog sneller weer af.

afvallen met shakes

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>